Snart Söndag igen ;)

De e juh tur att man bloggar såååå offta ;)

Måndag så va de jobb hela dan , så då va de bara fara till stallet och mocka och ta in hästar och sen hem till familjen ! satt i sofan i godan ro när Patriks telefon plötsligt ringde ! de visade sig att de va någon som ville köpa tracktorn , och som skulle hämmta den dan effter ! så de vart lite panik , för de va en del saker som skulle ordnas bland annat en last brygga , men de löste sig sig !
Ronja va sjuk så jag va hemma på Tisdan så de vart till och vinka traktorn adjö och sen så va de hem och mysa med fröken !
På kvällen när patrik kom hem så slog han upp datorn och kollade , hästtransporter , hittade en för 5 000 som va besiktad i 2 år så den for vi och titta på och sen kom den med hem =D så nu e jag ägare till en hästtransport , så nu ska de ut och åkas =)
Tidigare på Tisdagen ringde jag till läkaren och fick tid samma dag , så de va skönt , så då va jag och tog en masssa prover , vet inte hur många gånger han frågade om jag va gravid , men de e jag inte !!! hadde mens när jag va där sååå !!! NEJ
så nu väntar jag på provsvaren , så jag vet vad jag ska göra åt de , vill värkligen inte va så här trött längre !

Sen försov vi oss på torsdan , så de va lite jobbigt ! Hela dan blir stressig på nå vis ! men de gick de me !
Igår va de kort da och de va skönt ,  for hem och konstatera att de va länge sen vi va och hällsa på någon , så de vart den tur upp till Jens och Anna-Lena på kvälls kvisten , deras nya hund e sååå läcker !!! vill ha !!! de va så kul , för Ronja och Ebba lekte så bra med varandra , inge bråk elr något sådant så de va riktigt skönt ! de va nog för att dom va för trött för och bråka =)
Idag har vi varit en tur till mamma och Pappa på förmiddan och sen en sväng in till ullboda för och köpa disel , men då skulle Patrik prata med Mattias och han va hos Linda och Hänke och skruva så då or vi dit ,gick in till Linda ja , tänkte att jag inte hade så mycke ut av och va i garaget !!! då höll hon på och sätta på lös hår !och jag vart så sugen ,dels för och kanske få de lite längre men sen bara för att de e så tunt nu så de skulle bli tjockare !!! ska ta och kolla vad hon ska ha för och köpa och sätta fast , kanske man gör fransar på engång XD elr så tar jag fransar till sommaren =)
ja ne nu ska jag ta och ta hand om mina vildar !!!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

ja nu va de ett tag sen vi sågs faktiskt

Kommentera här: