Söndag =)

Väldigt spännande rubrik må jag säga , men jag kom inte på nå bättre , och söndag e de juh så de fick bli de =)

Då ska vi se vad vi har gjort i dag då ?
just nu sitter jag och titta på en Wallander film , som e på engelska , ganska mysko !!!
dagen började med frukost så klart =) sen va de bara till och förbereda för skridskoskolan som Rasmus skulle på ! fick nå infall och tog med mig skridskorna jag osso ! och jag åkte en timme , va lite jobbigt faxtiskt =) men kul =)
stannade till hos hästarna för en ridtur ! Oden gick kannon i dag , han blir bara bättre och bättre och rida , och de e så kul när man ser och känner framsteg var gång man rider =) nu när vi börjar få ordning på trav och galopp så e jag så sugen och börja hoppa me han ! vi har hoppat stockar i skogen och de känns kannon ! så de blir till och ta fram olje faten igen ;)

Guuud va sugen jag blev på choklad !!! de va reklamens fel =/

Freda och lördag gjorde vi inte mycke spännande ! fredan tittade vi på män som hatar kvinnor , kannon film !!! och Lördagen ägnade vi åt och plocka bort ute och även sortera papper som har legat och skräpat i hyller och skåp, och for med de till ullånger ! de va inte såååå spännande kanske , men de va skönt och få de gjort , sa åt Patrik att så här bra undan städat ute har de nog alldrig varit innan vintern ! =) han jobbar på sååå bra älsklingen min ! 

ne nu byter jag kanal ! de va fööör mysko med engelsa Wallander ...Even den allsmäktige ... mycke roligare XD 

jaha ska se om jag har nå roligare och komma med nästa gång ;D

Byr bye !!!!!

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Hahaha dom där oljefaten kommer jag nog aldrig glömma ;)



Kommentera här: