de här suger !

Känner att jag har blivit välldigt annti allt just nu !
vet inte varför men jag känner bara att allt gå i mot mig just nu ! försöker och inte tänka så mycke på de och hoppas att de ska gå över , men de e inte så lätt !
nu har saben pajjat , och vi måste nog köpa en ny motor till den , vilket kommer och kosta oss ca 15000 , att pengar ska ha så stot inflytande på livet man lever !
sen är de en annan grej som har hänt osso men de tänker jag hålla för mig själv !
Men de ska bli skönt och gå ner i arbetstid ! nu börjar de nya chemat !
kick offen va riktigt kul , vårat chiftlag vann allt XD så vi äger hehehe sen va de midda och dans på brittas resturang mycke kul va de !
Sen har jag tagit tag i Ridningen har ridit varannan dag i två veckoor nu =) vilket har varit riktigt skönt =) bara få komma ut i naturen med sina tankar , kommit på att ridning är terapi för mig , ta en paus i vardagen , så nästa vecka ska jag försöka utöka så de blir två dagar i rad och sen vila en sen två dagar igen , men de ska passa men vad Patrik har tänkt sig osso så vi får se hur planerna ser ut =)
nä nu ska jag kolla vad jag behöver för och baka lite bullar , kakor och tårta för fredagen för då fyller älsklingen år =)

bye bye !

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

bara utgifter hela tiden!! låter ju ingen bra att allt suger nu, hoppas de känns bättre snart igen!! ja är också väldigt less just nu men de har mycket med jobbet att göra, men annars tro ja de är för att de är höst och de är liksom vardag igen, för då de är sommar så är de ju en helt annan sak!! men de mesta brukar ju ha sin mening så vi få väl hoppas på att de löser sej så småningom!! härligt att vara ute och rida :) vi ses snart kram kram!!

2 Linda Öberg:

skriven

Money makes the world go round.... :( tyvärr är talesättet helt sant, men tråkigt att vissas pengar verkar snurra mest hela tiden medan andra aldrig behöver göra av med en krona... Ja och jag kan bara säga det att hösten = jag förstår verkligen dem som har höstdepressioner för det är ju rakt så en annan en blir deppig utav att bara tänka; mörker, kyla, is....blähh!

Nä huvva, men det mesta brukar ju ha en förmåga att lösa sig iaf. å oftast finns de ju faktiskt dom som har de mycket värre, man får lov att fokusera på de små goda sakerna i livet istället... ;-)

Kommentera här: