hatar mobbing !!!

De e de värsta jag vet !
Har sett på Rasmus att de har varit något , men har man frågat han så har han bara sagt att allt har varit bra !
men i går så frågade jag han igen , när jag hämtade han från skolan , för han såg inte alls glad ut ! och då fick jag veta att de i en pojke , en äldre pojke som kallar han dumma saker och sen hade denne pojke även gjort illa han!!! så nu är han rädd på rasterna och undviker denne pojke ! men va f-n varför kan inte föräldrar uppfostra sina barn !!! jag blir så ledsen och arg , varför måste mobbing finnas , varör mobbas man ? de finns inget att vinna på och mobbas ! f-n allt jag va med om under min skoltid kommer tillbaka och de e inga trevliga minnen !!! och de e inget jag vill att Rasmus ska uppleva ! nä ledsen , arg och förbannad så känner jag mig nu ! 
Pratade mid Rasmus klassföreståndare i dag när jag lämnade han , och tydligen har denna pojk gjort så förut mot anndra , så hon va inte förvånad !!! så hon skulle prata med klassföreståndaren för denn här pojkens klass , sen skulle dom prata med den här pojken ! så jag hoppas att de löser sig ! sen bad jag dom holla ögonen öppna när dom är ute på rast om de skulle dyka upp nå mer ! Sen skulle hon kolla runt om de va några fler som va "drabbad" 
Pratade länge med Rasmus om hur han skulle lösa problemen själv , för de e bästa lösningen ! Jag vart inte kvitt mina mobbare fören jag bet i från på skarpen, men de krävs mycke självförtoende för och göra de och de har han inte riktigt , han har tappat en del pga detta ! sen är han 6 år och man kanske inte kan begära de av en 6 åring !
Nä ledsen ,arg och förbannad !!!!   


Ska svara på komentaren som jag fick i andra inlägget =) alltid kul med komentarer hihi

Jo de e så här va att jag åt i början enligt GI-Noll inga kolhiýdrater inget socker !
Bara kött , fisk, fågel, skaldjur och åvan jord grönsaker och en massa go sås , grädde , ost , mjölk ja listan på vad man får äta kan göras lång !!! 
kanske enklare och räkna upp vad jag inte äter ;) 
Inge godis , ingen dricka , inge frukt , ingen pasta , ingen potatis , inget fika bröd och inga kakor ja just de inga under jord grönsaker !
De enda jag har rört mig är på jobbet ! och efter som jag jobbar 12 timmar så blir de en hel del steg på ett pass , hade stegräknaren på mig en natt och de va väll som vanligt jobb på jobbet , enhel del och göra =) så de vart snudd på 12000 steg !!! man kan väll säga att om man slår ut de på en vecka så är de 10000 steg / dag , sen har jag juh häst så de blir lite extra träning med ridning , mockning och annat , men jag har väll inte gått på gym eller varit ute och sprungit , för de har jag varken tid elr lust med ! 
men kom i håg ! man lever inte för och äta du äter för och överleva !!!

bye bye  

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Näemen hua lill gubben :(

Vet ju precis hur du hade det när du gick i skolan eftersom jag också genom gick mobbning.. Det är ett helvete! Hoppas dom tar tag i det där rejält nu, skulle dom prata med pojken och hans föräldrar med eller? För det kanske skulle sätta spinn på det hela lite..

Kommentera här: