så rädd !!!

Sååå rädd har jag aldrig varit någon gång !
I går kväll fick vi huppleva varje förälders mardröm ! vi satt och drack kaffe hos Elli och Robban och i godan ro , Elli gick för och hjälpa en granne med hunden , när hon kommer tillbaka så står ytter dörren på glänt ! var på hon säger "Är alla barn här ! " vi upptäcker att Ronja är borta !!! Panik på högsta nivå ... de va mörkt ute  i ett bostads område i sundsvall !!!! var är hon , slänger på oss skor och springer ut ,har en miljon tankar om vad som har hänt henne ,hon har blivit på körd , hon har blivit bort rövad av en pedofil , ja ni som är föräldrar förstår vilken enorm Panik man får , de står en grabb i ca 16 - 17 års ålldern som pratar i telefon ute på en bro , Patrik frågar om han har sett en lite tjej som har gått förbi ! " jo vi hittade en lite tjej på parkeringen hon är här inne ! " springer in i lägenheten och där sitter hon i knä på en kvinna insvept i en filt !!!! fatta va lättad , tacksam ,oerhört tacksam över att dessa pojkar tog hand om henne ! de finns hopp för mänskligheten ! Men sen tänker man på vad som kunde ha hänt ! och då får man panik ångest !!! hur fan man kan va så dum och inte ha koll , vilken värde lös mamma man e ! jag kunde ha förlorat min dotter i går kväll , inga mer kramar ,skratt elr gos !!!! så fruktanvärt rädd !!!!! dom e mina skatter inget får hända dom kommer hädan efter inte släppa ögonen från dom kommer vakta dom som en hök !!! men de går så fort de handlar max om 2 minuter nä fyyyy klåen !!!! nu ska jag bara försöka glömma vad som skulle kuna ha hänt !!! och glädjas åt att de gick bra! inga mer tänk om !!!



ne nu ska jag ta och snyta mig och vara förkyld ett tag ! förkyld som attans !

ses !!!  

Kommentarer:

1 anna-lena:

skriven

alla föräldrars mardröm, tur det gick bra å att det finns snälla människor där ute.

2 Magda:

skriven

Men gud. Vet inte vad jag hade gjort om det var julia som var borta.. Himla tur att ni hittade henne! Kram

3 Elli Caramelli:

skriven

Ja fy, tur att allt gick bra och att det finns goda människor i världen trots allt :D

Kommentera här: