sjukstuga idag !

 Ja både jag och Ronja e sjuka ! Ronja har hosta och snuva , å lite feber !!! men så går de om man ska envisas me och springa ut utan skor när de regnar !!! men men nu e de bara och ta de lugnt och kurrera sig , själv känner jag av bihålerna och hals ont och skalle bank , men de går väll över !!!har inte varit förkyld på ja vet inte hur länge , så de va väll dax nu =) har inte varit lika strikt med kosten en längre tid nu så de va väll därför jag blivit förkyld nu ! sen en annan grej jag har underat över är att jag tappar välldigt mycke hår ! och då e de inte att hårstråna går av utan dom lossnar med rot och allt !!!! fortsätter de så här kommer jag va flintis =O fattar inte vad som e fel , måste nog gå till läkare och kolla upp mig lite !

annars så har de flöte på =)
Helgen har varit helt under bar ! vi har bara umgåtts med varandra och pysslat på hemma på gården , plockat undan inför vintern så de inte ligger en massa framme när de kommer snö , klippt gräset en sista gång för hoppnings vis ;) vi har gjort klar gersgården , fått upp resten av väggarna på ute boxarna men nu behöver ja juh inte dom så de har fått blivit ett föråd för grejjer så som ved klyv , snö kedjor brädor och hag stolpar ! sen röjde vi med trimmer runt förådet och runt alla grejer som står där uppe =) så till helgen så ska vi fortsätta =) de e så kul när man ser att de händer saker och sen att man kan göra saker tillsammans med den man älskar och barnen kan va me och hjälpa till plocka bräder tex =)
Nä ska man ta och ta sig en kopp kaffe till och sen se om man orka göra något , inte för att jag tror att jag kommer och göra så många knop men man kan juh kanske ta och köra en maskin med tvätt , inte allt för jobbigt !

Bye bye !

Kommentera här: