änu en underbar dag =)

Vaknade upp till en srålande dag även i dag , och de bästa e att man e ledig =D
gårdagen bestod av krattning , och grävning , e snart klar med alla gräsmattor de e bara baksidan och en del uppe vid andra huset kvar !
Vi började gräva på insidan av sockeln , de e planerat att vi ska få den klar i år så vi kan komma vidare , nu har den stått upp pallad i 2 år så de e väll dax och gör något åt de nu ;)
så jag och Älsklingen hade världens starkaste tävling där i lon , jisses vilka stenbumlingar dom har lagt dit ! jag föreslog att vi skulle andvända dynnamit =D jag och mina briljanta ider hehe

ja så här ser de ut nu !



ja så nu e de dike på både insidan och ut sidan , så snart så !
Vet inte om ni ser på bilden den gigantiska stenen som ligger i diket !

a ne nu ska jag och Ronja ta och fara till hästarna

Ha en strålande dag =)

Kommentera här: