sista suget taget ;)

... japp i går va de slut på dummheterna , satt och sög på den sista siggen när jag bestämde mig att nu får de vara bra , så nu e jag på väg och bli fri =) de känns bra , jobbigt men bra , de gällre juh och hålla ut en vecka efter de blir de bara lättare , så nu tar jag en dag i taget , dricker mitt kaffe och funderar på vad man ska sysselsätt sig med , i går vek jag all tvätt och la in de i garderoberna , så jag kommer nog och ha ett välstädat hem nu ett tag , så som jag hadde när jagslutade med sötsaker , då kunde jag juh gå och sätta mig och röka men , nu e de slut med de ... karaktär karaktär , friska lungor , bättre kondition , bättre luktsinne , inte lukta ask kopp de e de jag har som ett mantra för mig själv... men de e inte lätt ska jag säga , lika svårt som sötsakerna ...men klara jag av och besegra sötsakerna , så klarar jag av och besegra rökandett, som pappa alltid bruka säga,
- de gäller och va tjurigare än de man håller på med !!! 
Och hur sant e inte de =)

ne nu ska jag ta och dricka lite mer kaffe

ta ta for now !

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

härligt!!! de är bra fortsätt så!! ska väl ta tag i mitt snart känner ja men måste bli helt redo först;)

kram kram!!!

2 Linda Öberg:

skriven

Bra beslut!! Det bästa faktiskt, du kommer må bättre, leva längre å spara maaaasssssooooor av pengar ;) hihi

3 Marie:

skriven

japp nu kör vi!!! ska banne mej klara de ja me

Kommentera här: