Ett år äldre !!!

japp i går vart jag ett år äldre !!! känns inte så himmla mycke ! klev upp kl 6 när Patrik och Rasmus for och börja med bulldegen , sen gjorde jag och Ronja bullar och sen tårta , och en massa plock av saker hemma här ! vid halv 2 kom mamma med rasmus , hon va snäll och hämtade han på skolan , så slapp jag =) Rasmus hade köpt en blomma till mig den e sååå himla fin och en jätte fin kruka , han har riktigt bra smak grabben !
Sen kom storebror med tjej och barn , så då fick jag träffa Casper och Cellina och självklart Mathilda =) och Casper och Rasmus kom jätte bra överens och även tjejerna kom överens så de va kul =)
Sen kom Pappa , mormor , och svärfar och svärmor på kvällen så de va alldeles lagomt =)

Kom och tänka på en grej ... för precis ett år sedan började jag med Gi noll och jag håller fortfarande min vikt , min start vikt va 112 kg =S och nu väger jag 72 kg och jag e hel nöjd =D
Så nu ska jag börja träna lite smått hade jag tänkt så jag orkar springa hela vårruset denna gång , funderar allvarligt på och sluta med min last jag har !!! fan de e inte klokt va penngar de gå till de ! får bara se till att inte stoppa i mig en massa onyttigheter så jag sväller upp igen , promenader kanske , ska kolla om jag kan va utan i kväll kan jag de så klara jag de , jag har juh slutat förr så de går nog ! kan juh promenera på rasten istället !
hummm jaja vi får se vad jag bestämmer mig för , kan juh va tjurig jag me !!! har jag klarat av och gå ner 40kg i vikt kan jag klara av de här osso , ne jag ska nog göra ne !!!

Nu ska jag ta och ta en kopp kaffe och sen fara och lämna Ronja på dagis , sen blir de en ridtur !
Bye Bye

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

men vi blir ju aldrig äldre än 25 de är ju konstigt;)

2 anna-lena:

skriven

det är klart du ska sluta med din last, ja det är mycke pengar jag å jens sparar 110kr om dagen hehe

3 Elli Caramelli:

skriven

Du är så duktig så det är klart du klarar det, man ska aldrig sluta förvånas över vad man klarar av ;)



Synd att vi inte kunde komma upp och fira dig, men få ge dig en liten present nästa gång vi kommer upp :D

4 Soffan:

skriven

Gud va duktig du är! Jag bugar mig i vördnad. Det är svårt att gå ner i vikt o jag måste säga att jag är grymt imponerad av dig. Nu är du så smal o snygg så jag skulle aldrig kunna gissa att du nånsin vägt nåt annat. :-) Fortsätt kämpa!

Kommentera här: