tradera...



denna skönhet budade jag in på tradera i går , och jag bara längtas tills jag får hem den och kan prova den =D
den ska jag ha i sollefteå !

provade min andra klänning som jag hade i fjol !!!
jag fick panik , jag fick inte igen dragkedjan !!! vtf ... stälde mig på vågen i morse och konstaterade att jag har gott upp 10 kg sedan jag slutade röka ! de va juh de här jag va rädd för =(
så nu e de hårdare tag som gäller , inge godis inge kakor och mindre potioner igen !!!
och jag har övervägt och börja röka igen , men när jag ser att sparkontot fylls på varge månad så kan jag inte och sedan e de juh inte bra ! nä de här ska gå vägen de här !

Nu ska jag och ronja ta och släppa ut hästarna och sedan fara in tillullboda en sväng med kryckor åt svärmor som har lyckats ramla och gjort illa sin fot rejält !

Bye bye ;)

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

att börja röka för att du gått upp är ju kanske inte den bästa idén men de är ju upp till var och en hur man vill göra men de klarar de... be strong!!

Kommentera här: