Dagens ridtur

Tänkte att jag gör ett litet snabbt inlägg innan sängen =)

Va ute på en tur idag på förmidagen ooo jisses va varmt och skönt det va ! härliga värme =D
Hade tänkt och rida upp mot Landsjön , men den vägen va avstängd , vet inte riktigt varför! men kan vara att den inte är allra bästa så här på vårkanten , så vi fick vända om och ta en annan väg , red hit till oss och upp i skogen , finns en riktigt bra klätter backe där också , inte så lång dock men den är rätt jobbig då underlaget är sand som är rätt lös , så det vart två ggr uppför den !
På vägen från stallet så blev det en hel del halter och igångsättningar från halt till trav och sen ner i halt igen , sen även halt på en tygel läxa från i torsdags =) gick rätt bra måste jag säga !

Ska börja klättra mera nu när vägarna börjar tina fram för och få lite mera styrka i bak kärran så får vi se om galoppen blir änu bättre och bärigare =)



Goingen min !

Nej nu blir det sängen tror jag, ska fara ut till nordingrå och rida igenom programet i morgon och eventuellt på torsdag , men i morgon blir det absolut ! så jag måste kika igenom programet så det riktigt sitter där innan det blir sängen !

Hej på er !

Kommentera här: