Redan tredje advent

Ja tiden går riktigt fort nu ! När man va liten var december den längsta månaden , men nu ! nu vet jag inte riktigt vart den tar vägen , det är som om den går extra fort bara för att man har tok mycket att göra ! Vad händer då ? jo i går så var det kapning av träd som gällde vi fick ihop en skopa ca 2 kubik bara 11 skopor kvar =0 men men vi hinner nog med oss =) Sedan så bar det av hem till mor och far för och baka lite tunnbröd i deras bak ugn nere i källaren och näää jag har ingen bild på det glömde helt bort det , va så inne i och baka ;) sedan va jag mjölig från topp till tå hehe men kul va det och baka på gammel vis det kan man göra om helt klart . I förrgår så va det match för Rasmus uppe i sollefteå , for hem ifrån vid 11, hade en del ärenden som vi skulle uträtta innan matchen bla köpa spån och foder . Grabbarna va duktiga och gjorde så gott dom kunde men det räckte inte till riktigt =/ men men bara och komma igen till nästa match =) Hästarna har äntligen fått vinter skor så nu finns inga ursäkter , men frågan är bara hur jag ska få till tiden, jag får helt enkelt sova mindre ;) Nu ska ronja och jag göra oss klar för och hämta storebror ! höres hej

Kommentera här: