7 dagar sen sist

Och på 7 dagar hinner de hända en hel del ;)

Bland annat så har jag och Oden varit på träning igen på Lördagen , och ja jag hade rätt , började redan hemma med att han inte skulle gå in i transporten ... men med lite övertalning så klev han in ... och när vi började rida så var han inte lika lätt i handen som förra gången , fick bråka ganska mycket innan han lossnade  vi körde mycke höger sida , i både trav och skritt fick göra flera övergångar på volt , och de va riktigt jobbigt för han ! sen va de dax för höger galopp , och ja jag får vara nöjd , de va inte snyggt och inte i balans , Men han fattade höger och höll de ett helt varv på volten =)
Men sen fick han nog mjölksyra eller vart bara less för sen fick vi inte till de igen , vart ko sparkar istället !!!
tog även en galopp i vänster och de gjorde han klockrent fin bubbas =)

och nu lite bilder kanske =)



fin bubbas =)






ja här har vi höger galoppen ...



ja kanske till sommaren har vi fått till de här =/
Men jag är helt klart nöjd med han =)


Ja ja de va häst delen !

Barnen va förkylda hela förra veckan och är väll inte riktigt friska än , men inte så att dom har feber och måste vara hemma , utan dom går på skola och dagis , men jag vet inte om Rasmus ska fara på hockey träningen i kväll han har sådan hosta och snor , så han blir hemma .

I går fyllde bäste storebror år så de vart tårta och kaffe där , och ja jag åt en bit tårta , kändes dummt och inte ta , men jag fick lida för de sen ... vart några besök på toan ;) mer behöver jag inte säga ...

OOO just de fick juh fin främmande på lördag kväll av Elli och Robban och deras busar , fick en jätte fin födelsedags present av dom en negativ scaner =O har pratat om en sådan , efter som jag har en massa negativ kvar sen jag gick media så ska de bli kul och ha dom på datorn =)
men nu måste jag juh hitta på något minst lika bra åt henne , men vad de vet jag inte , de e tur hon inte fyller år än ;P



Elli vad önska du dig i födelsedags present !?!?!?!

ja nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen , för nu e jag trött
ha en riktigt bra dag alla som e vaken!
Natt natt ;)

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Men din lille körv! Fan vad jag ser förstörd ut på kortet! Hahaha kunde du inte tagit ett då jag var lite schnyggare ;D



Jadu jag skulle vilja ha en häst ;) plus stall :D

Nej men allvarligt så vet jag faktiskt inte ;) Ska fnula på det ett tag :D

Kommentera här: