tråk måndag!

Har varit vaken sedan 6 kanske inte de smartaste draget när jag jobbar till 23:30 ikväll , känner mig inte inspererad att göra ett dugg !
men jag ska väll försöka få till en ridtur idag iaf , är juh inge kallt ute idag det är till och med + grader härligt  , en liten förnimmelse till att de kommer en vår =)
aahhhnu kände jag mig genast på bättre humör .

Appropå vår



Pärlan har fått kommit ut i kylan ;)
Älsklingen har bytt kylare , fixat värmepaketet och generatorn tror jag de va ?!
så snart är han klar för sommarens utflyckter =) och se denna bild gör juh att man längtar ännu mer till sommaren !

Gick tillbaka och kollade vad jag hade gett för löften inför året , tänkte jag skulle berätta hur de går ;D


- 15 kg till sommmaren : ja de är på god väg kan jag lova ! - 4 kg än så länge =) fortsätter med och köra noll tolleran på socker , funkar kanon de ;P

- Ställa upp i en Dressyr tävling till hösten : Ja de ska vi nog klara var juh som sagt på våran första träning i helgen och den gick över förväntan

men vi måste jobba med galoppen de e som den som är kvar.
Men vi traglar på =)

- bli en snål PiiiP ;P - ja denna pungt ... hade ett bra sparkapital fram till mitten på januari , nu är de slut ! men jag ska kämpa vidare !

- Bli mer planerad .... hummm näää har inte kommit så långt på denna pungt =)

Nej nu ska jag ta och kolla över Ronjas dagisväska så den e klar tills vi ska fara och sen utsläpp av hästar
Men först en kaffe kopp ;D

adjö ;)



Kommentarer:

1 sandra:

skriven

Ni var jätte duktiga i lördags:)

Kommentera här: