Snart rullar vi =)

ja snart rullar vi ner över mot Västerås =D
Husvagnen är så gott som färdig packad , barnens kläder lika så ! så i eftermiddag eller i morgon bitti far vi !!!
Det dumma e att jag har åkt på en förkylning ! tok ont i halsen och hosta =S inte kul och i går så satte det sig på ryggen och jag fick sjukt ont när jag höll på och packa , så hade det inte varit för ryggen hade jag varit klar ... det va bara och ta två ipren och lägga sig ... typiskt ! Men i dag känner jag inget i ryggen  men halsen är fortfarande ond , men men det ska nog gå bra , bara jag inte behöver ha ont i ryggen så är jag nöjd ! känns inte så lockande att sitta i en bil en hel massa mil !

Lördagen spenderades på traktor festen i ullånger , där jag ingick i ett av lagen , Dam laget som det så fint hette ! det va jag ,Ida L , Ann och Lovisa och ja vi gjorde så gott vi kunde efter första deltävlingen så låg vi trea men hamnade sist efter sista tävlingen , men det va kul så nästa år så ska vi ställa upp igen och då , då ska vi minsann klå gubbarna ! det blir till och låna pappsens gam traktor som inte har servostyrning det va det vi förlorade på !!! men som sagt nästa år dåå ni ;)

lite bilder från Lördagen =)





Mycket folk va det !



Nej nu ska jag ta och fara med ronja till tandläkaren för koll sedan blir det och packa det sista och rida hästarna till Mia där dom ska vara medans vi är borta !

massor att göra höres hej =)


Kommentera här: