Västerås 2011

tänkte att jag skulle summera lite snabbt våran semester tripp =)

Som sagt va ner till Västerås på power bigg meet , tre dagar med bara bilar ,fina bilar, mindre fina bilar ! ja allt helt otroligt vilken träff detta är ! och jag som i själva verket är en häst tjej , jag gillar det skarpt =) det är årets höjdare ... alla v8 som mullrar och kromet som blänker =) kan inte annat än lööööööv it ;)

Vi började rulla ner över på tisdag kväll efter att vi hade lämnat av barnen hos mamma och pappa , med siktet inställt på valbo , men vi kom till Södehamn då va vi så trötta så det blev en vilo paus där .
Onsdagen spenderdes till största del i valbo senare på dagen rullade vi ner till västerås och där ful campade vi med ett par som bodde 2 mil där ifrån , det va lite roligt för vi parkerade på parkeringen mitt i mot och då kom dom och frågade om vi inte ville campa med dom , så jo då vi ställde oss där och satt och surrade om allt och inget halva natten =) rolige typer



På Torsdag så rullade vi in på området ... det va riktigt mycke bilar för och vara första dagen på träffen och som vanligt så va det varmt ... mycket varmt !!! gick och kikade på alla stånd och säljare , hittade en som sålde rockabilly klänningar skit snygga modeller , Men 900 kr för en klänning ... men snygg va dom =)
senare på kvällen så landade vi på Ängsö camping och inväntade Marie och Mattias som skulle sova med oss en natt, dom kom väll runt 24 och efter lite surr så la vi oss för vi skulle upp tidigt på fredagen , kl 6 ringde väckaren och träffen började kl 8 så halv 8 stod vi i kön och väntade, självklart ner cabbat ;)



haha ja jag bjussar på denna ;)

jag och Marie gick en vända på området och på parkeringen men det va så varmt ... så vi intog vilo läge vid bilen i den lilla skugga som fanns , tror jag fick en släng av solsting där för jag va helt sluuut i huvudet !!!









Trötta och hungriga så for vi på max för och inhandla mat , hittade en bra parkering i skuggan och där dukade vi upp middagen och åt och vilade !

Besökte en del affärer efter middagen sen rullade vi mot husvagnen trötta och nöjda , stackars Marie och Mattias skulle rulla hem över den kvällen vinkade av dom , sen däckade vi i husvagnen och sov länge på lördagen tror inte jag klev upp fören 10 , tog en dusch sen började vi plocka i hop husvagnen kopplade den sen for vi !
Vi va aldrig in på marknaden på lördagen för både Patrik och jag va rätt nöjda med två dagar så vi började rulla hem över , Va en snabb sväng in till lille bror i Kungsberg satt där och surra , När vi kom till Sundsvall så for vi in och våld gästade Elli och Robban på deras bröllops dag och sov över där , så på Söndag eftermiddag rullade vi äntligen in till mammsen och pappsen där barnen mötte oss med en massa kramar , vart även middag där så jag hade turen och inte behöva laga mat den dagen heller ;)

Ja det va Västerås resan i stora drag , inser att jag bara har två veckor kvar på min semester :/ nu är det ett helt år till nästa gång ...
Ja det är tur tiden går fort ....


avslutar men en bild så ni kanske förstår hur stort det är !






Och då är det lika mycket bilar bakom och runt om mig =O

nej nu ska jag ta och göra något , men vet dock inte vad än hade tänkt klippa den oändliga gräsmattan men det regnar för fullt så det får lov och bli en pyssla inne dag kanske , eller om vi drar ut till Barsta en sväng !

jaja vi får se hur det blir

hej hej =)

Kommentera här: