Litet dresyrpass och ny blogg design!

vad tycks om mitt nya utsende på bloggen =D min underbara vän Elli har fixat detta till mig , tack så himmla mycket =D
 
Skulle skriv om passet i går kväll men soffan hade en underlig dragningskraft ;)

ja efter som ljuset har behagat kommit och det är ljust till 20:00 så passade jag och Mia på och ta en tur i padocken! 
startade med övergångar , har förståt att han blir mera lösgjord och framme vid bettet när jag börjar med det  sen rullade vi på i åttor försökte få  övergångarna så bra som möjligt , sen testade jag även och sitta ner mera på han och de gick juh så där  jag fick jobba ordentligt för och komma ner , men till slut så slapnade han även av när jag satt ner , så jag får vara nöjd med de lilla , försökte mig inte på någon galopp , utan de vart mest bara trav just bara för att jag inte ville bråka med han !
Får se om jag tar ett galopp pass senare i veckan !
Idag har jag haft grym träningsvärk i magen ... härligt =)



min going till häst ;)


Kommentarer:

1 Elli Caramelli - Rockabilly Love:

skriven

Härligt att du är nöjd med designen, då blir jag glad :D



Du kan även tipsa dina läsare om att ser dom inte den nya designen så kan dom trycka på F5 )

2 Marie:

skriven

som ja skrev tidigare WOW :)

3 Soffan:

skriven

Jättefint! Passar dig Helena. Bra jobbat Ellie. =)

Kommentera här: