Full rulle typ !

Ja är det nå annat :)

Jisses va tiden går ... Jobbar eftermiddag denna vecka och då tycker åt minstånd jag att jag borde hinna med massor på förmiddagen, som dem tids optimist jag är ! Men icke de inte men jag har hittills i veckan hunnit med å gymma , dock bara en och en halv timme på hela veckan :/ å de va i måndags surt japp men det blev det de blev å i morgon så blir det inget häller för då ska vi till s-vall på begravning.

I förrgår så vart de en ridtur:) vi jobbade vidare på galopp fattningarna fick han va riktigt fin i vänster fattningarna lugnt å sansat . Lycka :D men högern vart skaplig , där behöver han mer fart för och komma rätt men det tar sig även där :)

I går så stod handling på tapeten ! Och det tar juh sin lilla tid efter de så for jag hem och när jag kom hem så fick jag en mycket trevlig överraskning :) <3 va hemma å på bordet bredvid sängen så stod det tre vita rosor :D lycka !!! så det vart soff mys med älsklingen en stund innan jobbet :)

Idag så har jag varit å hämtat spån till pållarna för det va helt slut !
Kom hem och kollade på vad jag ska ha för kläder på mig i morgon och insåg att jag har inget passande att ha på mig upptill , så en sväng in på birsta i morgon innan begravningen är ett måste !!!
Sen ut till jobbet till ett för vi skulle ha förhandling då ! Sitter med i fack klubben här ute.

Och ja nu jobbar jag !!! Eller jag har rast nu sen har vi ingen produktion idag så vi ägnar kvällen åt å städa ! Min favvo syssla :P

Tänkte bjuda på lite bilder men appen vill inte samarbeta :(
Nä åter till städningen kanske ;)
Höres hej !

Kommentera här: