jag är tillbaka igen =)

Har inte haft någon vidare lust till och bloggat på länge nu , så den har fått varit vilande =) men men nu kanske det blir lite ändring på det hela !

ja vad händer i mitt liv då !?
Det är rätt mycket med jobb och familjen hästar ,hockey mm i bland funderar jag på hur jag orkar med allt =) men jag tror att jag gillar när det händer mycket i livet !

Har läst och gott tillbaka i bloggen lite det är rätt intressant och ha och läsa =) så det va det som fick tillbaka blogg lusten lite !

Men just under denna tid jag varit bort så har jag hittat löpningen ... ja ni hörde rätt jag springer haha , jag som aldrig har tyckt att det har varit kul men nu vilken befrielse ... ut och springa i en timme jag mår så otroligt bra efteråt det har samma effekt som ridningen ! att unna sig den tiden och få släppa alla tankar på allt annat =) och få en massa positiv energi så jag orkar med vardagen de e grejer de ;)
Sedan medans Rasmus har hockey träning så gymmar jag på hallen ! och det har gjort min rygg gott, både löpning , ridning och styrketräning =)

Sen har jag varit på en ledarskapsutbildning som jag fick av jobbet där det ingick konflikthantering och kunna ge feed back ... ett annat ord för kritik... och hur man ska kunna prata med folk så det inte misstolkas osv ... mycket mycket lärorikt och intressant , det är nästan som om man vill gå mer och lära sig mer =)

Pollen har jag bara myst med , inte så mycket ridning och det värkar han inte ha så mycket i mot ;) rund och god har han blivit !
Red lektion för ca en vecka sedan jisses säger jag bara ... märks att jag har blivit starkare i rygg och mage och fått bättre kondis för jag kunde sitta mycket bättre på han och han va riktigt grym och rida :) har det på film så jag ska lägga upp den här så får ni se =) då kom motivationen till och rida tillbaka så härligt !



min älskade häst !


Just idag så har vi sjukstuga här hemma dels är Ronja dyng förkyld och så börjar jag känna av det också men jag vill inte !!! och i em så ska jag skjutsa ut till hockeyn så styrketräning står på schemat för min del !
Men nu väntar lite hushållsarbete innan lunch !

på åter hörande =)

Kommentera här: