Testar en sak !

Måste juh testa om denna appen funkar som de ska :)
Vore kanon om den funkar !
Det enda e juh att man inte kan lägga bilderna där man vill ha dom och inte välja kategori :/ men men man kanske inte kan få allt på en gång

Veckan som varit har jag jobbat natt ! Då har man inte tid med så mycket annat än familjen och jobb ! Tisdag så va det hockey träning för Rasmus så jag passade på och gymma Medans han tränade :) så skönt sedan på onsdag morgon så hade jag tänkt ridit på morgonen , men va så på dåligt humör och trött så de va ingen mening och sätta sig på hästryggen de skulle bara blivit fel ! Torsdag så gatt jag kliva upp tidigt på em så ingen ridning då häller , sov bara 4 timmar den dagen :/ inte bra ! Och som ni förstår så va jag mer död än levande på fredag morgon så ingen ridning på morgonen men det vart en timme på gymmet Medans Rasmus tränade !

Igår så va vi i Kramfors och demonstrerade mot att dom lägger ner skolorna här runt i kring vilket är riktigt dumt ,en av anledningarna till att man vill bo här ute är juh att skolan är liten och alla känner alla , men men vi får se vad som sker !
Så det vart rätt sent där med så ingen ridning i går häller !!! Och ingen löpning !
Va bjudna till en arbetskamrat på kvällen men vi fick inte tag i någon barnvakt så det vart inget , men vi hade sådan tur att bäste Marie å Mattias bjöd på mat så en hel massa surr å go mat me tårta vart de ;) tack tack

Idag så har det varit hockey för hela slanten först till stallet och ut med hästarna sedan hem hämta Ronja och for med henne till söndagsskolan som mamma håller i och sedan raka vägen ut till hallen för hockey , trodde jag skulle hinna med en tur idag men icke :/ tur han inte må dåligt av och stå en vecka , men man kan juh undra hur mycket framsteg vi skulle göra om vi fick tid varannan dag , men men :) jag ska inte klaga , jag har en underbar familj som jag vill umgås med och ett jobb så jag får lön varje månad :)

Ja bilderna är juh på min lilla häst andra bilden va från för någon vecka sedan då han hade lyckats packa in sig i hur mycket lera som helst :O kan säga att det tog tid och få han ren !

Ja ja nu ska jag umgås med älsklingen innan det är dax för sängen

Natt natt mina vänner ;)

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

va är de för app du har skaffat?

2 Helena:

skriven

Det är blogg.se s egen app har väntat att det skulle komma ut en , och nu så har den kommit den är inte bäst men den funkar :)

Kommentera här: