Bra start på dagen

Ja man kan säga att jag fick en underbar start på dagen =)
 
Jag behövde det verkligen , sovit som en kratta i natt så jag va inte på ett strålnde humör när jag slog upp ögonen kl 6 när Patrik skulle fara på jobbet !
Rasmus vaknade i samma veva och kom med sitt täcke och la sig i våran säng , men han låg inte speciellt länge innan han pep i väg i i köket !
Jag tänkte inte mer på det , jag höll på och somna om så kommer Rasmus med en bricka med nykokt kaffe och rostade frallor =D
Söta fina underbara grabb =)
Sedan låg vi och surrade om allt mellan himmel och jord =)
så mysigt , gäller och ta vara på¨dom stunder som blir ;)
 
 
Man kan helt enkelt inte bli annat än på glatt humör när man får ett sådant uppvaknande =)

Nu ska jag inte sitta här hela dagen utan nu ska vi hitta på nå roligt, vad det blir vet jag inte ;)
 
 

Kommentera här: