laddar för crusing!

Japp japp japp , laddar för och ta pärlan in till Sandslån för och kolla på andra skönheter =)
 
Ja jag menar Pontiacen och det är Kramfors crusing i dag , så vi håller så smått på och vakna till liv och göra oss klara =)
Sedan fram åt eftermiddagen så blir det grillning här hemma med gooooa vänner ;)
För att sedan rulla in till Kramfors för och crusa hela natten lång hehe eller ja så länge jag orkar ;)
 
 
Och ingen bebis än häller !
Går juh som sagt in i v 40 nu !!!
Det skulle absolut inte göra någonting om den skulle behaga titta ut nu ! men de e klart den har juh 6 dagar på sig =) men det skulle inte förvåna mig om jag går över även med denna lilla krabat ... men jag vill inte bli igångsatt , jag hoppas på att det kommer igång av sig själv !
Jag har verkligen försökt fått i gång de , jag menar jag har inte varit någon soffpotatis denna gången !
men inget verkar hjälpa och ja jag vet ... man kan inte bestämma när det ska starta utan det gör kroppen , men det stoppar juh inte att man försöker ;P
Det enda jag inte har testat är att hoppa studsmatta ;)
Nä ska inte ställa till något nu =)
 
Nu ska jag ta och ägna lite tid åt och göra mig klar !
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: