Gör ett försök ...

Ja ett försök till och få fram lite bilder , är så tråkigt med bara en massa text !
nej men titta gick med en annan webb läsare... mysko



En Ronja på uppteksfärd i skogen =)



fina Rasmus =)



Bästa barna





Våran gård =)

Ja lite bilder kom det juh till slut ;)
Någon som har någon ide på hur jag ska kunna få till det så jag kan andvända firefox till och blogga... och mobilblogga
verkar juh inte funkar heller ! och blogg.se appen är inte riktigt pålitlig måste jag juh säga ... haha ja ja dagens ilands problem ;) 

Iövrigt så var jag juh hos läkaren igår och det vart som jag misstänkte, han sjukskrev mig fram till och med den 17/6 och sedan blir det havandeskaps penning ! 
Skönt , men ändå lite tråkigt... dom Hundra dagarna som är kvar kommer och kännas så långa ! 
Men jag kan juh inte jobba om jag har ont ! 

image description

"Lilla" magen i V26 

Nej nu ska jag försöka hänga upp lite blöta kläder och få igång en till tvättmaskin =)

hejhej

Kommentera här: