Men vad är det för fel ...

Försöker och ladda upp bilder från datorn från våran skogspromenad ... men det går juh inte =/ lite less blir jag ... för en gång skull så tar vi med oss kameran så funkar det inte och ladda upp bilder ... surt =/
jaja får väll testa en annan dag då !

Annars så testade jag och jobba igår och det gick inge vidare !
fick riktigt ont  fogarna efter bara en timme ... men jag höll ut , men efter sista fikat så gav jag upp och erkände för mig själv att jag inte klarade av det , sedan så kände jag att jag inte kunde utföra mina arbetsuppgifter utan att be om hjälp ! och det är juh inte optimalt i en fabrik där alla har sina uppgifter  så jag kände mig bara som en börda och att jag inte tillförde speciellt mycket ... gå i trappor va en plåga och efter halva trappen så spände magen ihop sig i en för värk ... och konstant fog värk  så gå och stå va en påga , och gå fort va inte och tänka på... och så slänger vi på en sväng av ichias också, så där så hela benet domnar bort !!! sååå som sagt att jobba va inte en bra idé =/ tråkigt nog , men jag ska fara till läkaren idag så får jag höra vad han säger...

Oj nu vart det en massa klaga det va juh inte meningen riktigt =)
Men jag får väll uppdatera med bilder från mobilen se om det funkar =)



Kommentera här: