Träning och resultat !

Jag har juh tränat nu i ca 4 veckor nu och har det då blivit några resultat ... jo då lite har hänt iaf 
jag vägde och mätte innan jag började , vilken besvikelse !!!
Kommer inte avslöja några siffror eller bjuda på några före och efter bilder just nu ! får se längre fram om det blir något sådant .
 
Men idag så har jag mättat med måttbandet igen och ställt mig på vågen!
det visade att jag minskat 9 cm runt midjan och 4 kg på vågen =)
 
Självklart är jag super nöjd med det , speciellt med tanke på att jag inte har varit jätte noga med maten och snasket , utan det har blivit lite si och så på helgerna , men nu är det en ny 4 veckors perjod och då ska jag koncentrera mig lite mer på maten , har jag tänkt !
Nu är det ett uppehåll med födelsedagar så då blir det lite lättare !
 
Fick lite smått ångest och blev en smula deppad i lördags då jag skulle ta på mig ett par byxor , dom passar bra i midjan , men mina lår !!!!
Som sagt jag vet att det inte bara poff försvinner på 4 veckor, och att det tar tid ! men jag fick verkligen kämpa för och inte bli riktigt deppad ... tur jag har älsklingen sådana gånger ;)
 
Hur har det då gått med träningen förra veckan !
Jo då det vart inte så mycket gymmande , utan det blev mera hemma träning förra veckan , det gör juh inget, är riktigt stolt över att jag klarade av och ha den disciplin att utföra träningen hemma ... vart 8 km cykling varje dag samt plankan, sneda och rak, armhävningar,både breda och smala, knä böj, utfall och sedan upp kliv på stol å rump lyft !
Men i fredags så tog jag med mig Mia på gymmet och körde igenom hela kroppen riktigt skönt och köra slut på sig !
Lämnade gymmet på darriga ben och armarna va som gelé skööööönt ;)
 
 
 
Denna vecka så ser det ut nu som om det blir tre dagar på gymmet, om det inte kommer en massa snö det vill säga !
Då ska älsklingen ut å skotta i Barsta så då får han skjutsa på träningen och jag vara hemma med sessorna ;)
 
 
 
 
Ny vecka Nya tag
Tuta och kör =)
 

Kommentera här: