Året som varit !

 
Ja så va det 2013 , tro vad detta år kommer att innehålla , jag hoppas att detta år kommer att innebära mycket lycka och välgång =)
 
vi kan väll börja med en lite summering av 2012 !
 
Oden grabben va i gång ända fram till maj , vi hade fokus på klubb tävling som vi genomförde med bravur tycker jag , vi kämmpade på med galoppen under januari, feb,mars och april men vi nådde inte riktigt fram =)
Oden fick gå på vila och jag strö körde han någon gång under Maj och juni efter det så gick han på sommar ledigt efter som jag väntade på lilla Lovis.
 
 
Sommaren bestod till stor del av och klippa gräset =)

 
Hänga på stranden
'
 
Massa härlig gooo mat !
 
 
Vi va även en tur upp till Junsele djurpark med hela familjen vilket va riktigt mysigt =) !
 
 
I augusti så så gick man in i en oändlig väntan =)
men vi han med kramfors crusing innan prinsesan behagade titta ut!
 
 
 
Den 27 augusti tittade hon ut våran tredje skatt heeelt perfekt =)
En tjej som är lugnet själv , och finner sig i det mesta, väldigt behändig donna =)
 
 
Ja sedan så händer det juh en hel massa under ett år , så detta är bara en bråk del ;)
 
tyvärr fick vi ett tråkigt slut på 2012  !
 
Dagen innan jul så blev Lovis dålig , hon vaknade på morgonen och ville inte riktigt äta den vällingen jag gjorde utan lämnade mycket kvar och va slö och trött , så efter en timme så somnade hon igen och sov i 4 timmar , när hon vakande så var hon fortfarande inte hungrig och åt bara 30 ml , hon kändes inte varm , men andades rätt så tungt !
sedan på kvällen så bestämde vi oss för och fara in för då andades hon riktig riktigt tungt ! och hon fick ta i riktigt mycket för och få in och ut luften och rosslade ofantligt mycket !
Vi kunde inte ha henne i bilstolen för då kunde hon knappt andas ! utan hon fick sitta i min famn på vägen upp !
väl där uppe så vart vi inlagda för misstänkt RS virus !
 
 
Där vart vi kvar en vecka !
fy vad hämskt det va !
men men nu är hon sitt vanliga pigga jag !
 
 
så där en lite summering av 2012 så här en bit in på 2013 ;)
 
 
 
 
 

Kommentera här: