Dammat av motions cykeln

Vist gjorde jag det :)

Tog en 40 min cykel tur på morgonen , var 12,7 km !
Svettades som en gris efter bara tio min , en blandning av härligt och mindre härligt ;)
När det va 5 min kvar var det en liten pöl under varje handtag , det formligen bara rann av mig !
När jag var klar hade jag en euforisk känsla , så skönt när det är gjort !
Förstår inte varför jag ska ha så svårt och sätta i gång !
Nu ska det bli ändring på det ... Haha vet inte hur många gånger jag har sagt det förut ^^

Även maten ska få sig en renodling , absolut tvär stopp på sötsakerna , mer protein, mindre kolhydrater, äta oftare och mindre portioner !
Japp men hörni detta har jag juh aldrig skrivit förr , sett är juh något helt nytt ... Eller hur ;)

Ja men nu känner jag tjurigheten komma krypandes , jag vill inte tappa kontrollen igen , jag vill inte !
Vill inte vakna upp en dag och ligga på tre siffrigt igen , jag har gått ner 40 kg en gång !
Vore väll sjutton om inte jag skulle klara av och ta bort 18 kg

Nej nu ni , nu ska här tas i med hårdhandskarna ;) !

Svettiga bilder efter 40 min på motionscykeln


Kommentera här: