Träna träna träna !!!!

Hur svårt ska det vara !!!!

Har 18 kg som ska bort ! Det ä väll bara och sätta igång , men som sagt hur svårt ska det vara
Tydligen väldigt svårt ... Iaf för min del !
Har ingen riktig plan heller , får fundera på det !

Har en motionscykel och vikter här hemma, så det är egentligen bara och sätta i gång , och tid har jag , det har alla men ska jag va ärlig så är det min ursäkt , nä jag har inte tid just nu !
Dumma latmask !!!

Skärpning på mig !

Ja det återstår och se om jag kommer i gång igen !
Idag ska jag gå en sväng på gräsmattan till och börja med , sedan får jag se om det blir 40 min på motionscykeln

Nä blir skärpning nu , vet juh att jag mår bättre när jag rör på mig och får mer energi , skärpning skärpning och så lite mer skärpning !!!

Bild från förra veckan efter 40 min på cykeln !

Kommentera här: