Men hallåååå där 😆

Jo då jag lever 😉
Har tagit mig upp ur dyn och hittat fotfästet 😊

Börjat ridit igen och hittat lusten, börjat lchf igen denna gången på riktigt ! 
Hästen börjat reagera och min kropp gör mer och mer ont och det går inte för sig så nu är det alvar igen bort med 15 kg 😬
Jag har gjort det en gång och jag kan göra det igen så de så ! 

Imorgon är det träning som gäller för mig och oden , vi får väll se hur det går 😊
Igår när jag red så var han rätt så lyhörd och med men det är lite svårt eller inte svårt men en större utmaning och dressyra på en rak väg än mellan 4 väggar , brukar bli betydligt bättre fokus mellan 4 väggar , men bättre energi i han när vi är ute på vägen 😉
Då det är rätt dåligt underlag så blir det fokus på övergångar och halter och det behöver vi träna på 😊



Idag fick han massage och liniment på ryggen , tror att kombinationen men att jag är för tung och inte så mycket träning den senaste tiden har gjort att han har träningsvärk i musklerna, han fick även det igår efter vi hade varit ute på en lugn skritt och lite trav tur alltså liniment och massage 😊

Nej nu väntas jobb
Tjing ❤

Kommentera här: