Året som kommer =)

Det nya året började vi med en trevlig midda med Marie och Mattias , vart en massa god mat och trevligt surr i stilla ro , eftersom Jag och Lovis hade presic kommit hem från sjukhuset så ville vi inte ha så mycket stå hej =)
 
 
Jag har blivit helt usel på och fota nu mera ! så det blev bara en bild på förrätten , en röra på gravad lax och massa annat gööör , det vart en sådan där , jag tar lite sådant här och lite sådant där och en dutt av det i en smördegs korg ;)
gott vart det iaf !
kvällen avslutade vi med fyrverkerier och en mycket trevlig start på 2013 =)
 
Jag hoppas att 2013 kommer och bli minst lika bra som 2012 , med god hälsa , glada miner och mer trevliga kvällar och dagar, med en hel del familje mys och vuxen mys ;)
 
Men 2013 är året som jag fyllde 30 !!! jag 30 näää ;)
jo då det är sant jag har blivit 30 !
På min 30 års dag så vart jag uppvaktad på morgonen med frukost på säng av familjen och så kom mamma och pappa med =)
fick ett brev där det stod att jag skulle få fara på spa med en övernattning för två personer, men det stod inte vart ;)
kl 16 så slog jag upp dörrarna och bjöd på både mat och tårta ! fick bland annat en övernattning för två på södra berget inklusive spa ! och sedan en bad tunna !!!! som jag ha velat ha det !
så till våren kommer min alldeles egna badtunna =D
Så nu på går det en hel del planering i mitt huvud vart jag ska placera tunnan och hur det ska se ut runt om , ska bli riktigt kul projekt att sätta tänderna i =)
 
Annars då ja jag har juh tagit tag i min träning igen !
Började i måndags förra veckan med att skippa sötsaker , inget godis eller dricka och sedan minska portionerna en aning !
 I tisdags medan Rasmus hade hockey träning så gick jag på gymmet och svettades ;)
Onsdags så vart de PW med stavar i 6 km till och från stallet !
det va tänkt att jag skulle på gymmet i fredags , men då va vi i Övik och beställde nya glasögon till lilla mig =)
så det hanns inte med !
lördagen körde jag hemma träning och sedan PW med stavar med intervaller mellan lyckt stolparna sjukt jobbigt !!!
 
Så det är vad som har blivit tills nu =)
Förhoppnings vis så kommer det fortsätta !
 
 
Kram på er alla :)
 

Kommentera här: