Motstå frestelse !!!!

Ååå gisses .... Hade igentligen by möte i kväll och hade lovat att baka en kaka , och det gör inget jag kan baka och så och jag tycker det är kul och baka , det gick riktigt bra och låta bli att prov smaka , men när glasyren skulle på så fick jag lite på fingret och halv vägs till munnen så hann jag hejda mig nej nej nej inte alls nå sötsaker för mig inte !

Nu kommer vi till problemet ... Det blev inget by möte...vilket betyder att jag har en hel morotskaka här hemma som bara väntar på och få ätas upp ... Nu står den i frysen så länge och väntar på att det ska komma några vänliga själar och äta upp den, annars kommer jag måsta slänga den !
Klarar bara av frestelsen ett tag , men vem vet jag kanske har mer karaktär än vad jag tror !
Vet att jag kan va bra tjurig ;)

Från de ena till det andra , men ganska nära ändå ;)
Till middag så vart det en specialare för min del :) hade gjort köttfärssås och spagetti till familjen , men jag tog köttfärsåsen och la det i ett salladsblad med en ost skiva och lite rivna morötter och gjorde en typ tacco av det gott va det :)

Nä nog svamlat från min sida , nu ska jag ta in lite hästar :)

Kommentera här: