Måndag....

...och äntligen så har jag lite ledigt , är ledigt till fredag skönt ! de har inte varit kul i natt , vi lyckades köra sönder en axel på jäsbanan så de vart deg överallt !!! så de va mycke och göra ! så jag är helt slut i armar och hela kroppen , skotta deg , dra jäsbane mattan å och en massa annat som gatt göras ! så på 7 1/2 timme hade jag 15 min rast såjag va helt slut ! hade tänkt och rida när jag kom hem men jag va så slut att jag gick bara in och sa hej till barnen och patrik och sen så va de sängen som vänntade , hade ställt väckaren på 3 men de va svårt och bännda sig upp ur sängen ! men ja ska juh sova i natt så man får ta att man e lite trött nu ! i övrigt har de inte hännt så mycket ,
Igår så ringde ida lillja och frågade om jag ville gör en målning hos dom ! och de e klart att man vill , men jag vet inte riktigt när jag ska få tid med de men de löser sig nog ! dom ville endera a en björn eller en älg , en älg kan jag måla för de har jag gjort förut , men inte en björn, men de löser sig nog =) ska nog dit i morron och kolla om dom har tagit fram något motiv , har varit ute och letat på internett efter några motiv men jag har inte hittat några bra så jag får nog börja skissa lite , ne nu ska jag ta och umgås med ronja , hon börjar bku kuyr gnällig , de e väll snart sängen för henne !!!

Kommentera här: