Skit väder

Ssssååååå tråkigt väder !!!!!
de snöar för fullt =( jag blir såå less de som hade börjat tina och blivit vår , men nu , nu ligger de ett lager med snö överallt !
annars i dag så bestämde sig barnen för sovmorron jag vaknade av att Lasse ringde och undrade vart cassans regn täcke va ! frågade då yrvaket vad kl va - halv 11 shit vad vi har sovit !!! tittade in i Ronjas rum och då satt hon i sängen och fillosoferade och hon va nog ganska nyvaken hon med hehe
ja annars i dag ska jag nog inte göra så mycke ! hade tänkt farit till appoteket för och hämta ut medusin tilll Rasmus svinkoppor sen är de väll städning för hela slanten som gäller ser ut som ett bombnedslag i huset !
jag förundras över hur de kan bli så skitit på så kort tid , barnen e expert på och dra fram leksaker tex men sen så ligger dammrottona nästan alltid i hörnen ! jag kan damsuga och sen dagen efter så dansar dom där dumma råtttorna över golven ändå !!! hur går de till ? för vi har som ingen hund som släpper en massa hår , hade vi haft de så hade de varit förståligt , men inte då ! jaja så de e väll bara och dansa efter med damsugaren varje dag , jag som avskyr och städa !!! vet inte varför men städning är bland de värsta jag vet , har försökt och ändra inställning men de e hopplöst , tycker fortfarande att de e super tråkigt

Nu blir de en kopp kaffe sen ska jag ta och börja !

bläää bläää!!!

Kommentarer:

1 Lisa [ENDASTLISA]:

skriven

Hej på dig ;>

Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :*



Det kan vara så att det översta och några inlägg i min blogg itne går att kommentera (det är fel på blogg.se) men probelemt är snart löst, så kommentera nått undre inlägg om det inte går ;>

2 Linda Öberg:

skriven

Meeen de e väl skönt me sovmorron... =) ska jag säga som har de varje dag... (efter att lillan pinkat klockan 06:00 de vill säga...) hihi!

3 Elli Caramelli:

skriven

Husen är ju såå jävla mycke billigare där uppe än här nere.. Så även det lockar ju, sedan körkort lär jag nog skaffat innan vi köper hus. Då kan man bestämma lite mer vart man kan bo osv :)

Men det lär dröja nå år innan man kan köpa hus men den som väntar på nå gott;)



Ohh ja jag längtar som attans med tills du vet vad-skrattar-

Tänkte ringa dej nån dag så vi kan små surra lite :)

4 Linda Öberg:

skriven

Jamen du vet jag hoppas ju på å kunna få igång nå eget, skulle vara kul å kunna jobba hemifrån också, för plats finns ju. Beroende på va du vill ha för färg å så så kollar jag med Annika å köper av henne, ä de bara en färg?

en helfärg å toppning typ 400 kr ungefär, typ färg å slinger hamna runt 550 sku ja tro, bero lite på hur mycke färg som behövs åsså.

Men på ett ungefär iaf =)

5 Linda Öberg:

skriven

Jamen gör de så kan vi spåna lite =)

Kommentera här: