näää inte de inte =)

näpp ingen dans med damsugare och mopp idag ! där i mot en massa tjaffs med min sööööta dotter vid lägg dax !!! hon ville ha välling i soffan och jag ville att hon äta den i sängen för hon skulle sova ! inte allt för stort krav från min sida tycker jag ! men enligt henne va de välldigt stort krav , och hela värden rasade samman ! sen gjorde de inte saken bättre att hon har lärt sig och klättra ur sängen !!! så de va och lyfta i , ge vällingen och stänga örren för att sedan göra om samma prosedur ca 11 gr , om de räcker , till slut så behövde hon bara höra mina steg s sprang hon in till rummet igen , sista gången kompromissade jag lite , satte mig nämligen i fotöljen i hennes rum , och då la hon sig ner och somnade på ca 2 min!!! 
Vi ska ta och fixa Rasmus gammla växa säng så vi kan ha den till Ronja , så man slipper oroa sig för att hon ska rammla ner när hon ska klättra ur ! men de lär inte bli så lätt och få hon och somna i den nya sängen ! Men de problemen får vi ta då , inte nu ! 

ja ne nu ska jag ta och sova lite tror jag ! ska upp tidigt i morron och skjuta Rasmus på skolan .
Natt Natt 

Kommentera här: