30 års kallas !!!

Ja i går så fyllde min storebror 30 så vi va där på eftemiddan tills han vart bort rövad haha sen bar de iväg hemmåt , för och äta lite och sen byta om och göra sig klar , för på kvällen så vad de pubb på cecars och de va skit kul , och jag syndade , man får juh inte dricka alkohål enligt GI-noll men jag har varit så sträng så jag tänkte att en dag får jag dricka , och sen va de juh 30 års fest ! men i dag så skör jag sten hårt igen !

ja annars har de väll inte hänt så mycke ! vi skulle fara till skridskoskolan på morron här ! de va bara de att de hade kommit hur mycke snö som hällst och jag körde fast så klart !!! å de vart inget skridskoskola , känner mig ganska sliten osso ! vaknade med dunder huvud värk , men de e klart de kanske man har av alkohålen ! ja ne nu ska jag ta och kolla vad ronja gör , blev lite väl tyst!!!

***ByE ByE***

Kommentarer:

1 SuzieQ:

skriven

Hej på dej!!Hörde av Ellie och har läst din blogg om den där gi-noll metoden. Tänkte höra med dig om vad det är för grönsaker man får äta?Ha det bra.Kram

Kommentera här: