blääää ;P

hej hopp ! 
fyra dagar sedan man uppdaterade ... skämmes på mig  hihi

Va lite iriterad i förra inlägget ... men de gick över , vi började tidigare med hö så vi va klar till 6 och sen skyndade vi upp till dansen , de va super trevligt =) tyvärr så kom inte kameran med ... men men .... sen på söndagen så satt vi på Jens o Anna-Lenas alltan och bara surrade , sen på eftermiddan så drog vi hem med husvagnen , gjorde lite mat och landade i soffan , innan de va dax och hämta lill sessan hos farmor o farfar , men när vi kom dit så vart de att vi stannade kvar över natten , myyysigt !!! 
på  måndag så drog Patrik i väg till Ö-vik för och glo på traktorer , jag och barnen stannade kvar i barsta , de va juh ett sånt trevligt väder ... SPÖ REGN ... de formligen vräkte ner , men vi tände en brasa i stugan och satt i ute rummet och kollade på vågorna , regnet och vinden , så rogivande , så lugnanade , vi drack lite vin på kvällen och bara myste !
Dagen efter så hällsade vi på Patriks mormor , och drack kaffe och surrade på , sen bar de av hemöver , men vi kom bara till Mari å Mattias =) för Patrik skulle provköra nån traktor , där vart vi kvar till sena kvällen , Mycke trevligt =)
dan efter så hämtade vi Rasmus och även Patrik hehe han råkade somna , och de va inte så lätt och få liv i han hehe
När vi kom hem från Mari å Mattias så startade jag gräsklipparen , de va som dax ! MEN de va så att våran åkgräsklippare är trasig , så de vart till och springa runt med den handragaren, och alla som har varit hem till oss vet att vi inte har en liten gräsmatta ! de tog 5 timmar och klippa och då har jag inte klippt baksidan ! den han jag inte för lilla fröken ville såva för kvällen , så de va bara och ge upp med klippningen , efter att hon somnat så gick jag ut och rensade runt stenarna tills myggen vart för jobbig !!!
Idag så skulle jag fortsätta med klippningen MEN vaknade till grå väder och dagg i gräset , och lite regn stänk från himmelen ... så klippningen av restrerande gräsmatta får vänta tills de blir bättre väder !
Istället ha jag tagit tag i huset , nu när utsidan ser hyffsad ut så måste jag sannera här inne hehe ja kanske inte sanera precis men åtmistonde dansa med damsugaren och svänga med skur moppen !
sånu sover lill sessan midda och jag ska ta och damsuga de sissta och skura så de e klart tills hon vaknar , precis vad man ska göra när man har semester och de regnar...nott !!!!!

bye bye for now =)

Kommentera här: