Midsommar dagen !

ja så va de midsommar dagen och vi gör inte såå många knop ! de e tänkt att vi ska fara till barsta med husvagnen idag men jag vet inte när vi ska fara , Patrik är lite dålig i dag ! hehe =) 

Midsommarafton spenderades hemma ! jag hade  juh magsjuka på torsdagen , men jag kände mig mycke bättre i går , så jag röjde hela huset och gjorde midsommar fint både inne och ute ! Sen ringde mamma och undrade vad vi skulle hitta på , och jag sa som de va att vi bara skulle vara hemma och grilla och ta de lugnt , och då ville dom komma och grilla med oss ! ja men självklart alltid trevligt med sällskap=) 
ja och dagen förflöt med diverse stök ute senare på eftermiddan kom mamma och pappa och vi grillade och och myste ute på våran altan !
Efter att dom for hem vid halv 10 så fick vi för oss att vi skulle fara till Lasse o Madde , sagt och gjort vi packade in oss i bilen och drog i väg !
Vi stannade väll där till kl 02 : 30 !!! men roligt hade vi =D
vart väll lite blött för Patrik =) men kl 8 i morse så va de bara upp o hoppa , marti ringde och skulle hämta någr grejor på non bil ! medans Marti och Patrik höll på men de så fick Ronja och Jennifer leka inne med mig och de små sessorna lekte riktigt bra =)
Sen va de lunch dax och sussa tid för lilla fröken , medans hon sov så for jag och Rasmus på ICA en sväng medans Patrik har hölle på och svetsa drag på fyr hjulingen .
och nu så ska vi elr jag packa husvagnen med grejer och sen drar vi ut till Barsta !
Så vi hörs ;D

Kommentera här: