Idag...

...Har de inte hänt så där värst mycke !
väckaren ringde 04 : 15 så de va bara att masa sig upp ur sängen, och börja med morron bestyren, hästarna och göra mat låda ! och sen sätta sig i bilen och fara på jobbet ! sen har man jobbat heeeela dan kom hem vid halv 8 i kväll ,och har ätit , lekt lite med barnen efter maten och sen va de badet som gällde för dom , Ronja hade hjälpt Patrik med traktorn och fått disel på sig så de behövdes verkligen ett bad på henne , och Rasmus va skitig han med efter en dags ute lek ! så i badet med dom och sen i säng så nu sussar dom gott ! och snart ska jag göra de med !
känner att jag behöver sova mer än vad jag gör, är sååå dålig på och lägga mig om kvällarna , de e så mycke jag vill hinna med , och när dagarna går åt till och jobba så måste jag juh uträtta de jag vill göra hemma på kvällarna , och då blir de sena nätter och tidiga mornar för att man ska hinna me allt ! 
Men man kan juh behöva sin skönhetssömn ibland =D 
så därför bllir de inte ett längre inlägg än så här .

NATT NATT !!! 

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

ja du få ta och mejla över bilderna oavsett om dom är dålig eller inte, de spelar ingen roll. skönt att vara ledig nu i helgen då? själv så sitter ja här på jobbet och de känns som om ja ska bo här hela helgen, men de är den sista hela helgen ja jobba innan semestern åå de känns riktigt skönt!!! hoppas ni få en trvlig helg

kram kram

2 Marie:

skriven

vi ha inte hunnit bestämma nåt, vi vet inte om vi ska upp mitt på dagen eller inte, men de e ju klart att vi skulle kunna grilla innan, absolut!!!

Kommentera här: