En hemma kväll ;)

Japp vad gör man av en lördag kväll hemma ?!?
har ett fantastiskt tipps =)
börja kvällen med att avnjuta årets första grillning sen ta man några öl , när barnen har lagt sig så tappar man upp ett härligt ångande varmt bad , me en massa skum , pluss en Jäger ,redbull drink !
Tänder några ljus och kryp ner !!!
sen e de bara och njuta och sen om man har lust ( vilket jag hade) tar man och skrubbar sig med boddy skrubb och annat mojs , ja och sen har jag tagit bort vinter pälsen på bena osso ;)



Och sen de goooa =P



mumms ;)
jaja nu har jag tipsat om vad man kan göra en lördagkväll om man känner för och rå om sig själv en stund !
ni som e mammor vet att de där me egen tid , de e inte ofta de händer =/ 

Jooo slänger ut en bild på misse ungarna den ena lyckades klämma ut huvud och tass genom ett hål i lådan ... djur !!!



ja jag säger då de ! 

ne nu ska jag blanda en till jäger sen ska jag fortsätta titta på djävulen bär prada !

Natt natt ;) 

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Åhhh vilket myspys! Själv tog jag mig ett spa ikväll, med scrub och hela kitet ;)nice nice :D

Kommentera här: