Ett stooort glas kall mjölk ! Sitter ute ...

bild053 (MMS)

Ett stooort glas kall mjölk ! Sitter ute i sommar värmen och lyssnar på fågel kvittret och dricker min frukost /kvälls fika :) har just kommit hem från jobbet och funderar lite på vem som kom på de här med och jobba natt ! Hade planer på och rida i dag men när jag kom till stallet kände jag hur otroligt trött jag va och ont i ett ben så de bidde inget ridande , kanske tar de i morgon i stället! Nä klunka i mig mjölken och sedan blir de sängen natt natt :)

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Fan vad duktig du är på att blogga! ;)

Själv kommer man på efter typ en veckan, "ahaaa kanske ska uppdatera bloggen" ;)



Jadu det där med nattpass måste vara djävulens verk, dock inte OB:n det måtte vara ett av guds verk om den är bra ;)

Kommentera här: