planer planer och planer

Haha jag kan inte låta bli att förundras av mig själv =)
så fort vårsolen kommer så sätter mina hjärna igång ,och speciellt när de jag har natt vecka , man tänker välldigt mycke under natten iaf jag ! har hört att de e under natten man sorterar alla händelser man har varit med om under dagen så de e väll därför man tänker mycke på natten ... Kanske ;)
ja iaf nu när solen har återvänt och snön rinner bort " super härligt " så har kokat i hop diverse planer för trädgården , dom som har varit här vet att vårna gård består till största del av gräsmatta , några stenar och några träd . i fjol sommar så lyckas jag juh åstakomma en dam och en gärdsgård så nu tänkte jag fortsätta ... har kommit på 4 teman på trädgården , nr ett e den kinesiska trädgården , vilket kommer och ha inslagen vatten , och sten
Sedan har vi Körsbersdalen och alla som har sett bröderna lejonhjärta vet vad jag pratar om , så de ska planteras körsbärs träd ;)
Sedan har vi Trollskogen , vitsippor, ormbunkar ,mossa en barkad stig mm
Och sist men inte minst barndommens trädgård ! den kommer och ha mesta dels ätliga ting så som hallon , jorgubbar , krusbär ,röd/svsrtvinbär samt att de kommer och bli en gungstälning ,sandlåda ,lekstuga samt en koja i skogen bredvid .

Ja vad tror ni , skulle ha lagt in bilder men jag har inte hittat några som beskriver de jag ser i mitt huvud , så ni får ge er till tåls tills jag har skapat de hemma här ;)



slänger in lite gammla bilder på fjolåretsprojekt .
de bara kliar i fingrarna och jag vill att all snö ska smälta bort så jag få börja !
Men även jag får ta och ge mig till tåls , och planera i stället =)

Bye bye

Kommentera här: