skärpning på mig !

Jag som hade kommit igång och bloggat en hel massa ... vart tog det vägen =O

oki ska försöka summera lite då !

Crusingarna har dragit igång på alvar nu vilket är jätte kul =)
Först ut så va det Startskottet i Timrå !
Gjorde oss klara ganska tidigt för vi hade en del ärenden på Birsta och göra ! tänkte mig inte riktigt för så jag gjorde iordning mig här hemma och sen i väg de bar och jisses vad jag ångrade mig när vi gick inne på Birsta citty !!! folk stirrade inte bara lite ... hade satt upp håret i en 60-tals frilla typ och sedan en kläning på de humm notering till mig själv ! inte göra så fler ggr !
Efter att blivit ut tittad på stan så åkte vi upp till Bäste Elli och Roban för lite surr och drickbart , och invänta colaste Marie och Mattias för att i sedan samlad trupp åka mot Timrå och Crusera och titta på bilar =)
Och tror ni inta att jag glömde kameran hemma !!!!!!
så det blev ett par halvtaskiga bilder med mobilkameran =/ surt



En sådan här ska jag äga någon gång =)
Både den övre och undre skulle jag kunna tänka mig ;)





Denna ovanför tyckte Älsklingen jag skulle ha istället för king caben ... jo inte mig i mot då behöver vi juh ingen väghyvel till vägen iaf !!!

som sagt många bilar var det men kallt som attans !!!


Helgen efter så vart det spontan camping hemma hos Marie och Mattias på fredagen, mycket trevligt och sedan på Lördagen så bestämde vi oss för och prova vagnarna så sagt och gjort , medans Marie var på fotbolls match me Markus så for jag till Kramfors på boa och handlade drickbart till mig och Marie sen på kvantum för handling av mat , kopplade vagnarna när dom kom hem och for till almsjönäs , en sjö uppe på ullångers fjället jätte härlig badstrand på sommaren och även en utmärkt camping plats ;)

Bjuder på ett par bilder
även denna gång så vart kameran hemma =(
Så de blir mobilkameran denna gång också !



Alice badar fötterna i det inte allt för varma vattnet !



Rasmus e allt bra sugen på och hoppa i ! men icke ... ville inte ha sjuka barn !!!



Hade en lång prat med lilla fröken om hur vida hon inte fick gå i vattnet eller på bryggan ...



Underbar solnedgång !






Våra husvagnar , våran är det med för tält =)



Jag och Marie njuter av kvälls solen det va helt underbart =)



Även Patrik och Mattias njöt det tror jag vi alla gjorde =)
Sedan när solen hade gått ner så gjorde vi uppe en brasa som värmde och gått vi satt nog uppe till 12 - 1 någonting, kommer inte riktigt ihåg , men mysigt hade vi runt brasan



En MYCKET lyckad helg må jag säga =)

Denna helg va det Crusing i Sollefteå som stod på schemat , men denna gång fick barnen vara hos Mormor och Morfar , det är helt oki och ha dom med på dagen , men på kvällen när man ska åka ... dels blir dom less på och bara åka runt runt , sen är det så mycket fylla runt i kring så såvidare barnvänligt är det inte på kvällarna.
Hade först tänkt och dragit dit husvagnen och kanske åkt dit redan på fredagen  men vädret va så dåligt i fredags så de blev inge av  sen hade bäste Elli och jag bestämt att dom skulle va barnfri och följa med oss upp , men dagen innan typ så åker deras dotter på magsjuka ... surt som attans , men men det kommer fler tåg !!!

Men det som va ännu sämre va att bromsarna la av på Pontiacen =O så det vart inte så mycke körande för våran del =( parkerade nere vi parkeringarna alldeles vi crusing ledet och stod där och kikade , träffade på en del bekanta , men kalt som attans va det och tur va väll att jag inte tog klänningen även denna gång , hade frusit som attans kan jag lova ! efter ett tag så rullade vi hemåt kom väll hem vid halv 12 , vi hade nog stannat längre om inte bromsarna hade pajat
Kollade på det  i kväll och det är troligtvis huvudcylindern som läker och även ena hjulcylindern SURT !!!!
men men de e bara och reparera typ , synd bara att det kostar en slant ca 1600 till 2000 kr !!!

jaja nog me tråkigheter och vad glömdes även denna gång .... jo kameran !!!!! så mobilbilder även denna gång =/





Denna Mustangen vill jag ha !!!!!!
Vist den e ny , men shiit va grym den e =)
den är bara så mumms ;)

Undra om dom finns i cabb ????

ja det är i stora drag vad vi har gjort de senaste tre helgerna ;) och i mellan det har det bara varit en massa jobb , längtar tok mycket till semestern men nu är det inte långt borta , 12 arbetsdagar kvar jippi =D sedan 6 veckor av ledigt så underbart !

på återsende ;)


Kommentarer:

1 Marie:

skriven

ja skärpning nu hahaha skriv mera :) säger ja som inte ha skrivit på sista dagarna heller men vi skyller på tiden :) va dumt de är när bilarna ska klatra :( vi ha iaf fått hem skärmarna nu så förhoppningvis ska våran V8 vara på rull snart igen så kan vi glida tillsammans :) hoppas vi ses nån dag snart om inte annat så bli de nog till helgen skulle ja tro :) Kram en <3

Kommentera här: