Magsjuka eller ?!?

ja man kan juh fundera ! men jag tror inte det va de bara att vi hade ätit något dåligt till lunch !

ja jag ska väll börja från början =)
Hade precis möblerat om Ronjas rum och gått en vända med snabeldraken där inne när vi satte oss för och äta lunch, makaroner och korv... ja sedan fortsatte jag med tv rummet som behövde en omgång ... men efter en stund kommer Rasmus och säger att han har ont i magen, så han la sig på soffan för och vila , bara en liten stund senare så kräks han riktigt mycket =/ ja de va juh bara för mig och torka upp uäk !!! kräk är inte kul å ta upp =( när de va klart så dammsög jag lite till och kände hur jag började kallsvettas , magen började fara upp och ner så de va bara till och springa på toa för mig med =( sen låg jag hela em och kvällen sååå surt han inte klart det jag skulle hinna  sedan missade jag by mötet på kvällen och ingen motion för varken hästen eller mig =( surt surt !

Men idag känns det mycket bättre =) och i kväll så har Rasmus hockey träning så det blir gymmet för min del i kväll sen ska jag försöka klämma in en ridtur på em före hockey täningen, om det slutar regna och före det så blir det till och svansa med snabeldraken en vända till och sedan åker nog skurmoppen fram ojoj har lite och göra idag =)


åååå just de lilla fröken har gjort listor på vad hon behöver till sin hamster =) hon vill verkligen ha en hamster what to do ! What to do !?!
Vi har juh katt , misstänker att hon kommer och vllja ta en mummsbit av den... ja vi får se hon kanske glömmer bort hamster drömmarna snart...men jag tror hon kommer och hålla fast vid den !


jaja en kaffe kopp på detta så är det bara att sätta igång dagen




hej hej =)

Kommentera här: