träningsvärken kommer krypandes

Japp japp härliga träningsvärk ;P

Skjutsade ut Rasmus på hallen för hockey träning igår, och jag travad i väg till gymmet ;) tränade över kroppen och idag så känner jag av armarna hehe lär juh kännas mer imorgon =) kände inte så mycket när jag klev upp men juh längre dagen gått så kommer det mer och mer vilket är riktigt härligt ;)

Idag är ja hemma med en förkyld Ronja och eftersom det är lov så är även Rasmus hemma ! vi får se vad vi hittar på idag förmodligen så blir det till och röja Rasmus rum efter som han ska få byta skrivbord till vårat gamla data bord , så efter att par koppar kaffe till så ska jag kavla upp armarna och börja , ni som känner mig vet att städa är inte min grej direkt :P men men det är bara att bita i det sura äpplet å börja  blir juh bra när det är gjort ! men som sagt det kommer och ta lite tid så här ser det ut nu .



Såååå jag har ett litet projekt idag ;)
Får se om det blir en efter bild med !

Funderar på om man inte ska ta en tur på hästen i kväll , men jag får se hur det blir med det , ska först plocka i ordning rasmus rum sen får jag se om jag hinner med och ta in en skopa ved .... jaja jag får se vad det blir

nä på med musik i lurarna , kavla upp armarna och sätta igång

ha en bra dag =)

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Hejsan! =) vad du är duktig! var och tränade lite jag med, igår innan jobbet. skönt med lite ego-tid!

och känna att man gör ngt bara för sin egen skull! oavsett hur mycket man vill göra för sina andra så måste man ta hand om sin egen lekamen också...=)

tåkigt med förkylningar...tråkigare med städning. men men mycket kärlek och mys så blir man frisk igen...vi ses!

2 Ida - Stockholms mest besökta skönhetsblogg!:

skriven

Missa inte mina tävlingar där du bland annat kan vinna presentkort och klicka hem ett par Jeffery Campbell mycket billigare, tandblekande munskölj från BrilliantSmile eller en Smoky Eye palett från Too Faced! :)



COMING UP: vinn din egna Onepiece, nytt sammarbete med Rapunzel of Sweden och Reztart!

/ http://flavoured.se/category/tavlingar.html

3 Julia:

skriven

Hejsan! FIn blogg du har! Det är nämligen så att jag har en frågestund på min blogg som det vore roligt ifall folk kunde fråga något dom undrar eller vill veta om mig eller så! Har är direktlänken till inlägget : http://julligullan.blogg.se/2011/november/endast-fragor-i-detta-inlagg.html

4 Anneli:

skriven

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-6.html#comment

5 Ewezi:

skriven

fin header:)!

6 Jag:

skriven

fin blogg :)

7 YUME by Ellie:

skriven

YUME by Ellie söker bloggar för samarbete! Uppdraget går ut på att recensera smycken!

Kika in och se om det är något för dig! :-)

http://yumebyellie.se

8 unicorn.:

skriven

Hej!

Vad fin blogg du har :D

Hur har din dag varit idag då :)?

9 Hanna:

skriven

fin blogg, besök gärna min <3

Kommentera här: