Måndagens Bestyr

Jo hörre ni va juh till Bm i måndags och allt såg bra ut !
 
Alla värdena såg bra ut och lilla hjärtat pickade på !
Huvudet va fixerad och långt ner , de har dom andra två inte varit dom har varit ruckbara !
 
Hon kände även efter för och kolla om det hade hänt något efter som jag har rätt kraftiga förvärkar ett tag och det hade hänt lite gran iaf livmoder tappen va upp mjukad och inga kanter och sedan va det öppet för finger toppen, men livmodern låg fortfarande något bakåt lutad ,
Men jag ska inte hoppas för mycket att det kommer och hända något innan ! vet av dom som har varit öppen 2cm och fortfarande gått över 14 dagar så som sagt det är ingen garanti att det kommer i gång före eller efter utsatt datum , har juh hela tiden hävdat att jag kommer och gå över 2 v även med denna , men vi får se ;)
 
Den får mer än gärna komma nu hela familjen längtar efter och få träffa den nya familjemedlemmen
 
 
Kommsi kommsi lilla bebis vi längtar efter dig !!!
Du har en ny bäddad säng som väntar och skötbordet står redo
 
 
Men dagen slutade inte med det , nej vi han med en kaffe paus hos bäste Marie =)
Veckohandlade mat sedan hem och satte mig i telefonen för och fixa semester dagar, föräldraledigt och havandeskapspenning !!! så det inte ska saknas pengar den 25 ...
 
När allt de va klart så svängde jag ihop tårtbottnar till svärmor som fyllde år , medans jag väntade på att dom skulle svalna så jag kunde motera ihop den så drog jag igång hand gräsklipparen och klippte slänterna och diken i 2 timmar !!!
Så va det bara och tända grillen för middagen,grilla,äta montera tårta sätta sig i bilen och fara med Rasmus på fotbollsträning sedan till svärmor med tårta och bullar (som jag bakade i fredags)
 
Kanske inte så konstigt att jag va helt slut och deppig i går och hade ont i fogar och ichias !!!
 
 
Mumsig tårta och goooo bullar ;)
 
så kul att jag äntligen tycker att det är kul och baka igen !
 

Kommentera här: