Dressyrtävlingen

hej och hå vilken dag =)

Jag kan inte annat än och vara nöjd , super nöjd =)
han va otroligt pigg men jag gav mig den på och rida han denna gång och inte va så nervös och mes rida !
ja jag låter bilderna tala för sig själv =)
Vi har en hel del till och träna på men jag är då otroligt glad över hur långt vi har kommit , nu ska vi "bara" fixa till resten ;)















Vi knåpade ihop 55% vilket jag är nöjd med , men vi har som sagt en hel del och träna på !

band annat halter ! och ökningar , vart lite feg och lät han inte springa på där vilket gjorde att vi tappade en del poäng :/
men det han gjorde bra va att han var mellan hjälperna under nästan hela ritten, vilket han inte va förra gången , Han va någorlunda sansad och kunde lyssna på mig ! och han va inte rädd för domaren denna gång !
Han hade mer takt i traven !

Men jag måste lära mig och sitta ner och bak med axlarna , upp med blicken helt enkelt få en bättre sits !

Men det kommer dröja ett tag nu innan vi kan hårdköra igen !
väntar juh en liten knodd till och är i vecka 20 så det börjar juh bli lite tungt och rida "riktigt" så vi får se hur länge till jag kan hålla på =)

Kommentera här: