slappar helg

Vi hade planerat att hinna med en massa nytto göra denna helg meeen regnet har strilat ner från himmelen vilket gjorde att soffan va riktigt inbjudande =)
 
Vad har vi hittat på då , i fredas efter träningen så stannade jag och barnen till hos min mormor och morfar , där min mamma och pappa var och även mina bröder , helt otroligt att man inte hälsar på dom mer , varför är det så ?
Varför glömms sådant bort ? eller inte glöms , men bort prioriteras i alla stress ... ja iaf så var det riktigt roligt att överraska dom=)
Fick världens flach back från det att vi va i stugan uppe i fjälls när jag va liten och alla va där , ni vet när man till och med känner dofterna , så härligt att få minnas för en stund doften av skoteravgaser lyssna till en sprakande brasa efter en hel dag på fjället hummm man blir lite nostalgisk ;)
vi måste försöka få till en resa i vinter !
 
Rasmus hade match på lördagen mot Kramfors , vilken match !
Såå roligt att titta på , dom hittade till varandra , passningarna gick fram och dom spelade hockey , vilket resulterade i en vinst med 9-0 !
 
 
 
 
En gammal bild i från HK hallen , men jag fick ingen bra bild från matchen i kramfors så det får bli denna =)
 
Sedan på kvällen kom Marie och mattias hit och surrase och umgicks, vilket va mycket trevligt :D
 
Igår var det juh ännu en dag som ska få oss att spendera en massa pengar , nämligen farsdag !
ja självklart ska man visa varandra uppskattning , men måste man ha en dag för det , kan man inte bara visa varandra det dagligen , att man säger att man älskar varandra och att man  är betydelse fulla för varandra.
Ja bara en fundering från min sida !
För mig så betyder det mer att få höra det en vardag och inte på en dag som är bestämd av andra =)
 
Jag och Sandra, min svägerska, hade bestämt oss för att hon skulle göra en tårta och jag baka en kaka och sedan fara och överaska pappa Mats med det , det fick bli våran farsdags present till han ! 
Att få fika och umgås med oss i familjen , det uppskattar iaf han mer än presenter =)
 
Sedan måste jag juh klaga lite... har sjukt ont i svanken juat nu !
Har ringt till vc och ska dit nu halv tre så jag hoppas att jag får hjälp !
 
 
 

Kommentera här: