uj uj uj !

Efter som jag va så "smart" och skrev ut här att jag skulle ut å röra på mig igen så gjorde jag juh det i går kväll , när kl blev 20 så började jag göra mig klar för att promenera/springa till stallet , men du vad jag ångrade mig när jag klev utanför dörren och började jogga !
 
 
Haha här är man juh lykligt ovetande ;)
Nä skämt å sido, första 500 meterna är i allefall jag helt slut , vill ge upp , lägga mig i et dike och dö en smula !
Men efter 500 m så brukar det lätta , men denna dagen ... ja jag har juh inte värdens bästa kondis, sedan fick jag känningar av astman , jippi !!! men jag härdade ut , det släppte efter en km men det blåste juh storm =O
 
Ja jag kom juh till stallet gjorde bort det !
Lilla Oden ville inte riktigt vara med på bild =)
 
 
Jag försökte juh ;)
Sedan va det bara hemvägen kvar ... Det har under tiden börjat och blåst ännu mer , och då va det mot vind och jag hade juh blivit kall ! haha ja inte den bästa kombon kan jag säga , de var en smula svårt och komma i gång igen , men men jag var juh tvungen eftersom jag ville hem ;)
Men när jag hade 600m kvar så fick jag skit ont i knät, på utsidan och baksidan av vänster knät , till saken hör att jag tänkte ta på mig en stöd "strumpa" fast en avklippt sådan som jag brukar ha före jag gav mig av men då va den blöt och nytvättad så jag tänkte i mitt stilla sinne att ja med de går nog !
Men som sagt jag fick riktigt ont =/ så jag kunde inte springa och knappt gå sista biten hem !
 
Men i kväll kör jag på igen tror jag !
 
Lika bra och passa på innan träningsvärken kommer krypandes ;)
 
 
 
Ja detta va till stallet och det är juh lika långt hem =)
 
haha nu börjar min hjärna komma med en massa undanflykter ...
 
 
 
 
 

Kommentera här: