Aj aj ont ont !

Ååå vad less jag är på min fot !!!!
Har fått hälsporre :( och det gör svin ont och gå på foten , läste lite på nätet om det och det tar 1- 2 år att läka ut !!!
Testade i torsdag och PW med stavarna och innan va jag riktigt bra i foten , men efter den turen så kom värken tillbaka , och det är inte bara i foten utan det drar i hela vänster benet på baksidan vilket gör att sätesmuskeln drar i hop sig och jag får ont i svanken igen :(
Skit !!!
Nu när vädret börjar bli bättre och våren kommer mer och mer så vill jag ut och promenera , men det går juh inte när jag knappt kan gå !
Är så sur just nu :( och vad gör jag när jag är sur jooo jag vräker i mig onyttigt skit... Lördag och söndag ska vi inte prata om i mat väg ! Det va både kladdkaka , godis och en massa mat , i lördags så satt jag åtminstone på motions cykeln i 30 min !
Men söndag vart det INGEN träning ! Hade tänkt få till en ridtur med det blev inte så ! Men jag fick huset städat iaf ...

Nä har sjukt svårt och motivera mig själv till träning nu , men det brukar vara typ nu som svackan kommer, jag tycker inte det har hänt tillräckligt... Ser inte samma resultat som förra gången och då har jag jätte svårt att motivera mig !

Ja här sitter jag i soffan och gnäller , dricker kaffe och tittar på biggest losers ... Japp hejja Helena precis så ska man tackla sina egna viktproblem ... Finns juh en anledning till att jag får ont... Kallad 20 kg för mycket på kroppen !

Suck blir bara mer irriterad :( dumma fot

Ja men detta va juh ett glatt inlägg ... Nott

Längtas tills i morgon då blir det gymmet !

Hej svejs

Kommentera här: