God morgon

Ja morgon morgon på oss alla " morgon pigga "
Jag kan kanske inte titulera mig morgon pigg , det tar åtminstone 2 timmar och en kanna kaffe innan jag har vaknat !
Men barnen måste juh på skola och dagis så det e bara och kliva upp !

Var på gymmet i går och det va riktigt skönt , va inte helt pepp på å gymma igår kväll , det är tur att Rasmus har hockey träning annars vet i tusan om jag hade tagit mig ut !
Väl där så gick det riktigt bra !
Tog tyngre vikter i går och det känns idag vill jag lova , har redan träningsvärk ;) härligt härligt !

Ikväll blir det gymmet igen för och köra ben och mage så mina armar och rygg får vila , sedan tänker jag mig att jag ska köra en halvtimme kondition, men vi får se vad det blir av det hela !
Som det ser ut nu så snöar det en hel del , så älsklingen kanske måste ut och skotta hos sin mormor i kväll och då blir det hemma träning för min del !

Nej nu ska jag dricka upp min " lilla" kopp kaffe och väcka några bus ungar , har juh en bonus i dag ;) hör hur det fnittras i från Rasmus rum så vaken är dom nog !

Hej hopp

Kommentera här: